Kaikki on hyvin. Sain kiitettävästi joululahjoja ja oltiin tänään porukalla liikenteessä. Mutta miksi helvetissä olen tänään ollut yksinäisempi kuin aikoihin? Yhdessä kohtaa iltaa rupesi vituttamaan, kun ei menty siihen pizzeriaan mihin minä olisin halunnut. Minähän koko illan olin ruikuttanut pitsaa ja luvannut lainatakin rahaa niille, joilla sitä ei ollut. Taina heitti siihen taas legendaarisen "en minä sitten mitään ota", kun sanoin, että minä tahtoisin Erkaniin. No - yllätys, yllätys - menimme Kotipizzaan enkä sitten syönyt siellä mitään, koska sieltä ei saanut kanapitsaa. Sen jälkeen menimme ulos tupakalle ja Jonna viskasi naamalleni lunta. Ei se tietenkään ole kivaa ja naama litimärkänä sanoin ehkä vähän turhankin tiukasti Jonnalle. Siitä lähtien on vituttanut. Makuunissa ei ollut Linnunradan käsikirjaa liftareille, joten en vuokrannut mitään elokuvaa.

Nyt olen itkenyt koko illan omassa huoneessani. Olen koko ajan ollut ottamassa puhelinta ja soittamassa jollekin, että tulee tänne pitämään seuraa, mutta kelle soittaisin? Tainalle? Joko ei vastaisi puhelimeen tai sanoisi, että hänellä on jo yöpuku päällä. Jonna, Nosi, Niina? Ei, ei ja ei. Kaikki neljä edellistä ihan liian pinnallisia kavereita(/ystäviä?). En usko että heitä edes kiinnostaa. Meri? Jotenkin liian etäinen. Eikä Meri sitäpaitsi ole sellainen ihminen jonka olkapäätä vasten itketään. Sini? En tahdo häiritä. Sinillä ei muutenkaan mene hyvin, niin miksi minä vaivaisin häntä omalla teiniangstillani? Siinä ne kaikki sitten olivatkin. Ei minulla muita kavereita olekaan... Enkä kenellekään voi soittaa, kun kaipaan oikeasti jotakuta. Jos jollekin olisin soittanut, niin Sinille. Sini ainakin tietää miltä tämä tuntuu.

Minua alkaa muutenkin ottaa päähän Tainan + muiden touhu. Tainalle tärkeintä on vaan se, että häntä ei nolata ja että hän on kotona niin että ehtii katsoa telkkarista, Salkkarit, O.C:n, Täydelliset Naiset jne.. Jonna on melko paljon samoilla linjoilla... Nosi valittaa joka asiasta, eikä kiinnitä omaan kättäytymiseensä mitään huomiota. Jos se katsoisi edes joskus omaan napaansa muiden sijasta, niin tietäisi ehkä, mikä hänen seurassaan oikein mättää ("Eikun minun luonne vaan on sellainen, että haukun muita huoriksi." Kaikkein nolointa on, että Nosi on vielä oikeasti sanonut tuon). Argh. Minä en jaksa enää. Vittu kun voisi vaan kadota. Ihan tuosta noin vaan lakata olemasta.

Huomasin muuten, että olen ihan vitun säälittävä. Vaikka itsesäälissä rypeminen on joskus ihan piristävää, niin liika on aina liikaa.